ישיבת מנהלים – 19/02/2023

ישיבת מנהלים – 19/02/2023

בית רם

נוכחים : אוסנת, ערן, איתן, אולה, מיטל, אנדרגצאו, שמעון, ענת, ליאנה, עמי, מירב, שירלי, יניב, דן.

חסר : אייל, בועז

 

טל:  הפגישות הבאות : 

 26.2 ב"א, 5.3

 יוספטל, 12.3

26.3 רימונים

 2.4 גני אלון

אוסנת: הודעות ועדכונים: 

ליאנה , יניב, אנדרגצו ומיטל – נתבקשתם לתוכנית עבודה של   3 שעות בתחומי לימוד שונים (אתם יכולים לבחור כל תחום: מתמטיקה , אנגלית, לשון וכו')

מיטל תבדוק אם ניתן לבצע זאת במרכזים שונים, לבנות מהר כי אנו בסוף שנה, לבדוק מורים, מי התלמידים עלויות ולצאת לדרך.

יש לשלוח תוכנית עבודה עד יום שלישי – לפי הפורמט שאוסנת שלחה.

לגבי מפתחות – 42 ילדים עד כה נרשמו.  אסנת ביקשה שיועבר לבתי ספר אחרים או לתלמידים אחרים. ניתנה חריגה של עד 50% השתתפות – מני יאסו אחראי על התוכנית  הארצית אישר – אך מעבר ל-50% לא ניתן !– אנא הקפידו שלא תהיינה חריגות מעבר.

פייס מושלם – לא קיבלנו תשובות

תרומות: היתה פגישה עם דבי בנושא. יש ניסיון לגייס עוד כספים. בשטח – אנו מגישים תוכנית והיישום לא תואם לתוכנית. במידה ולא מעדכנים על שינוי – יש בעיה כי התורמים מצפים לדיווחים על סמך התוכנית. אם משהו לא מתקיים – יש לעדכן את אוסנת ודבי והן תבדוקנה שניתן לבצע שינוי. חייבים להיות בקשר עם הגוף המקשר (אוסנת ודבי)

התוכנית צריכה להיות מפורטת החל משעות, תעריפים וכו' – אם חרגנו – זה על חשבון המצ'ינג.  חייבים לדווח בצורה מדוייקת – ולעמוד בכל הפרטים!

לגבי מפתחות: אם ילדים / הורים פונים – אנא לרשום אותם !!!





ערן: לגבי דוח פעילות קהילתית – הרב עובר, יש כמה שמתפספסים וחבל – אנא הקפידו שכל האירועים יופיעו על מנת שכולם ידעו עליהם.

כל מה שאנו רוצים שהלקוחות ידעו עליו – חייבים להכניס ליומן הקהילתי של פנאי העיר.  מה שהתושב צריך לדעת – צריך להיכנס ליומן הקהילתי!!! 

טל – כשאתם שולחים טופס הקמת אירוע – אתם מקבלים את זה למייל וליומן – יש לבדוק ולעשות בקרה שהאירוע נכנס ללופ – אם האירוע לא נכנס – הוא לא יופיע ואז תוכלו להתריע על האירוע ישירות לטל.

טופס פעילות קהילתית מקושר לאתר. יש בריף עיצוב דיגיטלי – יש אפשרות לבקש רק עיצוב

ערן:

ניגוד עניינים – ( העסקת בני משפחה וכו' ) אסור למנהלים להיות בניגוד עניינים מול ספקים , עובדים וכו'  - שנת הבחירות – אנו ברגישות יתר. אם יש עובד שקשור אלינו – בכל מעגל שהוא – זה באופן עקרוני – אסור אלא אם נעשה הליך שבו הממונה והגורם המועסק ממלאים טפסים מיוחדים ומנכל העמותה מקבל חוות דעת ומקבל החלטה. הנ"ל רלוונטי גם להעסקה קצרת טווח וארוכת טווח וגם כפרילנסר או בתלוש שכר – בכל מקרה יש לשמור על הנוהל. אם יש מישהו שכבר נמצא במערכת ויש ניגוד עניינים – יש עכשו לבצע את ההליך.

ז'קלין בחופש. אורטל תחליף אותה – דברו איתה!

 

דבר אחרון: מורשת ישראל , אופקים, רימונים גוני אלון – פרסומים מועטים בחודש זה . אנא חודש פברואר שיהיו יותר פרסומים . הרפרנטים  של תקשורת שיווקית התבקשו להעברת מינימום 3 תכנים בשבוע מכל יחידה . זה חומר גלם לפייסבוק , אינסטגרם, וכו' אם  התכנים לא עולים – אנא עדכנו אות ערן אחרי פעמיים שלוש שזה קורה.

 

יניב: טופס הקמת אירוע – צרכים ורצונות פרסום, גודל, פרסום,  אנו צרכים לאשר את הפלייר, אני מאשר ואח"כ זה לא מוכן כי אי אפשר לפרסמו  - ואז לבקש שוב אדפטציות – איך אפשר שלא יהיה הליך כזה סבוך? 

ערן אסי ויניב – ידונו בעניין זה מחר.

לגבי וואצרים –מפתחות – יש בעיה שיש קבוצה שאינה מהוואצרים – שמשהו פורש ואז המאזן מופר. ערן: זה חריג וניתן לשקף שבתחילת התהליך האחוז היה על פי הנוהל.

אם התאזנתי ב- 50% אני לא יכולה לצרף ילדים אנא תניידו בינכם על מנת שכולם יכלו ליהנות מההטבה.



מיטל: 

 

  1. 27.2 –  ההשתתפות חובה !!! – באחריות המנהלים לדאוג להגעת הרכזים להכשרה.  

האם יש מישהו שלא נירשם?         (כרגע מי שנירשם: תהילה, מורן בוקננט, מורן וואסה,         שחר, חגית ,דותן , טל , אורלי בוהדנה)  הקורס אחת לשבועיים במרכז פנאי בית אליעזר.

  1. ב-23.3 יגיעו 140 בני נוער שעושים מסע ישראלי – מחפשים מקומות להתנדבות – לצבוע , להפעיל ילדים – כל דבר שלחו אליי כדי שנוכל להיערך ולהתארגן.

  2. מחלקת נוער יוצאת לתפיסה רוחבית של כלל הנוער בעיר. שולי מזכירה של כל המחלקה – אשמח שאם אתם עושים אירוע נוער שלחו לנו – כדי שנוכל לפרסם !

  3. סקירת צוות נוער, צוות סמי מקצועי, חיילים בשירות סדיר , חיילים בפרק משימה, מד"נים, סטודנטים, קומונות (3 קומונות) , מועצת נוער עירונית.

  4. מחלקת הנוער היא מחלקה סטאטטורית המפוקחת ע"י  מנהל חברה ונוער. 

  5. פרויקט רבים במחלקה– שישי ערכי, הכנה לצה"ל, מעורבות חברתית, התנדבות מנהיגות ועוד

  6. חזון  מחלקת הנוער– להיות בית לכל נער ונערה ולהמשיך רצף חינוכי ,לתת מענה הוליסטי , לפתח שפה משותפת . המחלקה תתכלל את על הפעילויות של בני הנוער. המחלקה תעצים את בני הנוער , תביא לחיבור לקהילה לעיר למדינה ולאדם – גם לאוכ' מיוחדות ונוער בסיכון.